| Tekstyle-hardstyle-hardcore radio
|
Tags :
| |
Gerellige
|
Als ge kijkt naar de populariteit van deze genres
deze zaterdag nog The Qontinent. , Binnekort Adrenaline in bobejaanland.
Verder bassleader , reverze ,Qlimax , Coone & the gang , Sensation Black , Tomorrowland , ........
feestjes die elks toch steeds enkele duizende mensen op de been krijgt.
waarom hebben deze genres nergens geen plaats op de radio stations ? ik bedoel op stubru zitten ze muziek te spelen waar een veel kleiner publiek voor is (dnb enz) maar de hardere stijlen worden straal genegeerd. Tis niet dat de muziek nog omgeven is met een duister sfeertje ofzo... snap er niks van.
de enige die het momenteel wat aandacht geven (en dan nog enkel tomorrowland) is fesivalitis. (zender maakte ookal reklame voor qontinent)
luister op de pc nu wel naar FEARFM ,maar in de auto is er dus alleen cd materiaal. Iemand een idee waarom het zo genegeerd word? tis toch ni da het ontoegankelijk is fzo.
terwijl ze wel heel de dag tijd rap en r'n'b spelen , terwijl als ik uitga die muziek praktisch nooit hoor. en ik ga wel naar alle soorten fuiven hier in de buurt. ook die van klj, scouts .... zelfs naar tfeestje van de lagere school ben ik geweest.
|
11/08/08 18:13 |
FlyingMonkeyMaster
|
Omdat de bejaarden nu al zitten ze zeuren dat het niet goed genoeg is :" )
|
11/08/08 18:14 |
whiteNightmare
|
Tgoh.
Ik hou ook wel van hardcore maar ik zou gewoon dol worden als ik het een hele dag op de radio hoorde.
Dat is feestmuziek, geen achtergrondmuziek.
|
11/08/08 18:16 |
Amnesys
|
Persoonlijk mis ik het niet. Ik luister gewoon naar mijn eigen collectie op pc en Ipod en voor de rest pik ik gewoon de events mee.
|
11/08/08 18:17 |
Gerellige
|
ja nee was meer aant denken op vrijdag of zaterdag van 10 tot 11 of 12 fzo , bejaarden slapen al , alternatieve mensen vertrekken meestal naar optredens rond 7 / 8 uur ... en de gewone famillie mens zit naar tv te kijken.
|
11/08/08 18:19 |
Amnesys
|
Op vrijdagavond luister ik al naar een harddance radio, het is wel een nederlandse maar het wordt dan toch maar uitgezonden. Ik luister'm altijd via stream. Die is ook van 20u-22u.
|
11/08/08 18:20 |
soundtrack
|
spelen ze zo'n muziek niet op topradio?
of ben ik daar verkeerd?
|
11/08/08 18:22 |
coolesofie
|
Een topic naar m'n hart.
|
11/08/08 18:23 |
Zetta
|
Ik volg Amnesys. Het zou niet zo'n groot succes hebben als jij verwacht
|
11/08/08 18:28 |
marleentje
|
Ik mis zo geen radio post, livestreams genoeg zou ik zeggen. Als ik Hc, HS wil luisteren pak ik wel een cd.
Laat het ook maar zo, die verslagen van op JIM trekken meestal toch op nix, 10x dezelfde beelden, muziek wat er niet op past / niet bij hoort.
|
11/08/08 18:32 |
jackymetal
|
lol de muziek wa gij luistert is ni het enige wa ni aan bod komt
muziek wa ik luister komt ook ni op radio.maar ergens ben ik der blij om.wrm,omdat ge dan ni vn die mense hebt die er naar gaan luistere om bij te hore,van die posers en wannebee's.en het zou alleen maar commerciëler worde
hoe meer underground hoe beter eig
maar ik zeg daarmee ni dat alle commerciële bands( spreek ik voor mijn muziek) slecht zijn.de meeste wel xD
|
11/08/08 18:35 |
Gerellige
|
ah jackymetal dus gij vind da gij alleen me uw vrienden van goeie muziek moogt genieten...
en ik denk echt wel dat metal wel meer exposure krijgt op de radio. (ik luisterde toch veel naar metal op stubru ...)
PS er is een radio station dat wel wat moeite doet btw, RGRFM, de radio die ge allen kunt pakken als ge in aarschot onder de kertkoren woont.
|
11/08/08 18:48 |
nimmegeers
|
Ge kunt toch naar Q-dance Radio luisteren, dat is natuurlijk alleen webradio.
|
11/08/08 19:00 |
jackymetal
|
@ gerellige
iedereen mag vn eender welke muziek geniete,als ze zichzelf dan maar zijn en ni dat luistere om der bij te hore
en trust me stubru suckt hard(heb der 3 weke lang naar geluisterd tijdens vakantiewerk),als gij onder metal verstaat flyleaf,slipknot,korn,metallica,.. dan zit ge mis.dat zijn die commerciële bands,das eerder pop dan metal
|
11/08/08 19:07 |
DancingViolently
|
Ik ben juist blij ermee dat mijn muziek niet op de radio gespeeld wordt, anders zou het ook maar een boeltje worden op de optredens :' )
|
11/08/08 19:10 |
WorldWidePropaganda
|
vrijdag en zaterdag is er switch op stubru
en ik meen mij te herinneren dat dave clarke zaterdagavond op stubru was [kwl]
|
11/08/08 19:12 |
JonasIsInThaHouse
|
Tomorrowland was toch niet zooo Tekstyle-hardstyle-hardcore xD
David Guetta, Dr. Lektroluv, Felix Da Housecat,...
|
11/08/08 19:23 |
nimmegeers
|
Maar The Qontinent wel.
Eigenlijk is dat positief want anders wordt het te commercieëel.
|
11/08/08 19:24 |
Amnesys
|
Maar zoals een paar hier al zeiden: Topradio af en toe, RGR inderdaad ook.. En voor mensen uit de Kempen is er radio Noorderkempen, daar wordt dat ook wel regelmatig gedraaid, maar dan eerder de meest commerciele en ook geen hardcore.
Maar zoals ik al zei: ik mis het niet, en het hoeft er niet te komen ook niet. Trekt alleen maar wannabe's aan die er willen bij horen en die tekstylez en jumpers zijn al een groot genoege plaag!
|
11/08/08 19:27 |
|