| bijpassend kunstwerk/kunstenaar
|
Tags :
Kunst
| |
Morthagg
|
Een kijken hoe goed Noxa thuis is in de kunstwereld.
Logischerwijs is het de bedoeling om een kunstwerk of kunstenaar te vinden waarvan jij de indruk hebt dat het wel bij de poster boven je past. Vanwege zijn/haar intresses, uiterlijk, ideeën of vanwege het idee dat je van hem/haar hebt.
Je kan gaan van schilderijen van Rubens, Picasso, Karel Appel of Leonardo Da Vinci (om maar een paar voorbeelden te geven), maar ook fotografen, installatiekunstenaars, conceptartists, performanceartists, landscapeartists, beeldhouwers, en van die manusjes van alles zoals Jan Fabre, zijn allemaal welkom. Ze hoeven niet modern te zijn.
Als je niet zo thuis bent in de beeldende kunst, mag je voor mijn part ook gedichten of dichters gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat die een meerderheid worden.
Ook, als je een specifiek kunstwerk hebt, is het misschien leuk wanneer je een link met het prentje in kwestie zet.
Welnu! Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, steek van wal.
|
07/08/08 14:42 |
SinusDivinus
|
De schreeuw van Edvard Munch
@ wwp, voor uw skin
|
07/08/08 15:10 |
electroniczombie
|
@hierboven::
salvador dali
gwn zichzelf
|
07/08/08 15:15 |
MangoW
|
De Mona Lisa va Da Vinci omdat de middelste persoon op de foto er precies trekjes van heeft..
|
07/08/08 16:09 |
Spoenk
|
Compositie VI van Theo Van Doesburg. Omdat uw noxa er maar grijs uitziet.
|
07/08/08 19:27 |
nielsiekuuh
|
Impression Sunrise. door Claude Monet. omdat ik 'la reveur' zag prijken en van die foto's die neigen naar prachtige zonsondergangen etc. op je profiel neergestreken zijn.
|
07/08/08 19:29 |
feline
|
@ niels
Niels, om de een of andere reden vind ik dat bij u passen, en dat is daarom niet slecht bedoeld.
Want elk schilderij interpreteerd iedereen anders, en dat is een schilderij waar ik veel bij kan denken en voelen, en dat zijn geen slechte dingen
|
07/08/08 19:45 |
nielsiekuuh
|
onthoof ik mensen? of ben ik de onthoofde?
|
07/08/08 19:47 |
feline
|
Neen, ik vertel je wel op msn eens wat ik bij dat schilderij voel en denk, dat is net iets te persoonlijk voor noxa, maar neem het van mij aan, het is niet slecht
|
07/08/08 19:49 |
dandylullaby
|
@Zarina: Francis Bacon, uw achtergrond zag er zo vlezig uit, mss gaat Dali dan ook wel goed
|
07/08/08 20:32 |
zarina
|
Dali vind ik tg wel beter
|
07/08/08 20:34 |
|