| Films, log, verbeterd kleursysteem, nieuwe standaardkleuren, en nog wat recente aanpassingen.
|
Tags :
| |
whiteNightmare
|
Ik heb dus hetzelfde probleem als vieenplastique..
Die standaard wil niet meer werken.
|
27/07/08 19:11 |
nielsiekuuh
|
dit vind ik zeer leuk!
|
27/07/08 19:11 |
BeautifulLies
|
De standaard wil inderdaad niet werken.
|
27/07/08 19:12 |
YOURNAMEINDIAMONDS
|
ik kijk uit naar de volgende update
|
27/07/08 19:15 |
Ypsilon
|
standaard zou nu terug echt moeten werken ondertussen, er waren idd nog wat foutjes mee
|
27/07/08 19:18 |
whiteNightmare
|
Bij mij werkt het nog steeds niet.
Achja, dat kan wel een paar minuutjes wachten hoor.
En alle respect maar gaat bv dit er niet wat over?
X voegde de tag Vergeetachtig toe aan zijn profiel
X voegde X toe aan zijn vriendenlijst.
Ik voel me ziekelijk als ik die log check.
|
27/07/08 19:19 |
Ypsilon
|
mja, tags zeggen iets over de persoon en worden op een paar plaatsen gebruikt om dingen met elkaar te verbinden, en die dingen zijn toch al zichtbaar op het profiel zelf. En bij nieuwe vrienden kan het op die manier handig zijn om bv gemeenschappelijke nieuwe mensen te ontdekken, of voor als iemand van profiel wisselt en je ziet dat een aantal mensen die opnieuw toevoegt of zoiets.
Ik snap dat het nu misschien een beetje veel opeens lijkt... maar uiteindelijk gaat het er volgens mij echt niet over. Alles wat je daar ziet, komt gewoon van het profiel zelf.
|
27/07/08 19:23 |
FlyyChanell
|
Idem @ whitenightmare. Dat begint Netlog-achtig te worden, ik moet niet alles weten wat mijn vriendenlijst doet. Dat vind ik ziekelijk eigenlijk
|
chusto
|
lets go netlog :/
|
JuicyLove
|
da blauw is keimooi!
|
FlyyChanell
|
Ik heb de log bekeken, en ik vond v-log véél beter. Dit is écht niet leuk. Of we zouden zelf moeten kunnen in of uitschakelen wat we wel of niet willen zien . Want ik moet echt niet weten wie wie toevoegt, zijn/haar stijl veranderd. En ik vind het maar vreemd dat ANDEREN dat willen zien... Nuja, dat zal wel aan mij liggen.
Maar met v-log naar log zoals het nu is, ben ik absoluut niet akkoord.
|
27/07/08 19:25 |
BeautifulLies
|
Oké, dat blauw is echt wel te fel :' ).
Dat systeem van de log begint inderdaad wat op Netlog te lijken. Al heb ik er niet veel problemen mee. Ik lees enkel de dingen die vroeger in de v-log stonden.
|
27/07/08 19:25 |
Ypsilon
|
trouwens, er wordt enkel zoiets getoond als iemand een vriend toevoegt, niet als die een vriend verwijderd, want daar kan er altijd wat te veel drama achter zitten.
lets go netlog :/ <- en omdat een andere site iets gelijkaardig heeft, mogen wij het niet hebben ? Ik had heel dat systeem al lang gemaakt en uitgetest voor ik een screenshot zag van iets gelijkaardigs op netlog, dus ik heb het echt niet expres zitten namaken.
moet niet alles weten wat mijn vriendenlijst doet. Dat vind ik ziekelijk eigenlijk <- daarom zijn er filter instellingen, om enkel over te houden wat je zelf boeiend vind.
|
27/07/08 19:26 |
whiteNightmare
|
Ik vind het wel positief dat het geen voorrecht meer is voor degenen met vip, want bv. een albumfoto van een vriend riekt ge niet natuurlijk.
|
27/07/08 19:26 |
Ypsilon
|
FlyyChanell : kijk eerst eens beter rond op die paginas, want van alles wat je van kritiek geeft, zat er al een oplossing in verwerkt
|
27/07/08 19:27 |
JuicyLove
|
Die plaats waar 'log' staat is toch wel vrij irritant, ik zit nu heel de tijd op 'avatar' te klikken, maar ja 't zal wel wennen na ne tijd ;p
Ik ben in ieder geval blij met het mooie blauw
|
27/07/08 19:29 |
FlyingMonkeyMaster
|
Ik heb een praktische vraag voor de forumtags; moet dat zoals bij de fototags in het enkelvoud? Want ik zie hier bijvoorbeeld al 'ontwerpen' staan etc.
|
27/07/08 19:30 |
nimmegeers
|
Hmm die zoekfunctie zou misschien inderdaad handig zijn.
De rest had ik al verwacht en getest.
De nieuwe stijl daar zal ik wel aan wennen want ik vind hem niet slecht.
|
FlyyChanell
|
Nee, maar dat je dat kan uitschakelen dat anderen dat over jou zien?
|
Ypsilon
|
Forumtags : bij voorkeur in het enkelvoud, zoals de foto tags. Al kan 'ontwerpen' ook bedoeld zijn als werkwoord natuurlijk, maar dat is ook niet perse zo duidelijk dan.
|
27/07/08 19:31 |
|