ClarenceLibertine
|
Bevroren liquidatie van de lippen Star en koud Jerry Lee zat in miezerigheid, samen met een sloor van een meid op een vloeden ebbenhouten bank. Waar ’t Scheld haar vissen nog binnenhield. Niet zoals zeven beuken richting haar grote plas waar ze hen leuk en vomerend boven kielt omdat haar monding niet te luchten was en vergeleken werd met verrotte grottenstank. Jerry Lee zat tot aan zijn nek in haar miezerigheid, ver van haar mondgewelf als twee starre halve manen. Onder zijn gehemelte schenen zijn tanden als heiligen, en z’n tong die tot en later ook in haar sappen bad. (Op en neer tot haar mossel zoals een moslim zou beamen.) Haar leemte schreeuwend om zijn inhoud, die gapend eens diep in haar heupen tastte. Lee die even stopte, wat Marlboro rookte, terwijl zij wat in haar eigen sop kookte. en haar weer met omhult genot verraste. Na wat hevig kabbelend sapgestroom en de inhoud van menig nat gedroom, bracht hij haar wat warmte, zij hem wat lucht en gingen ze samen wat liefde zuchten.
|
24/07/08 21:22 |
whenxdarknessxfalls
|
Awel ja. 'k Vind het sterk. Hier en daar wat minder vlot. (@ verrotte grottenstank, en z'n tong die tot en later ook in haar sappen bad + de laatste vijf verzen) De inhoud kan er ook nog wel goed mee door, maar toch weer zo een terugval op het alledaagse onderwerp "liefde". Conclusie: Da's wel ok, ja!
|
25/07/08 00:24 |
FlyyChanell
|
Ik vind het ook best goed, enkel zoals whenxdarknessxfalls zegt, verrotte grottenstank is nogal wat lastig om uit je strot te persen. Dat het over 'liefde' gaat vind ik best, daar stoor ik me niet aan. Weer iets dat me bevalt!
|
25/07/08 06:48 |
ClarenceLibertine
|
Ik duld geen kritiek op het onderwerp liefde. Over de rest geef ik je gelijk, die twee zinnen kwamen er ook minder vlot uit maar hebben wel hun nood in 't gedicht. De eerste omdat de eerste twee alinea's samen horen. (let op de aab cdcdb). Wanneer je het ook op die wijze leest, merk je dat het wel 'klopt'. Die laatste vijf verzen moet je ook horen, al lezend trekt dat op weinig wanneer je niet ziet hoe het ritme ineen zit.
|
25/07/08 13:17 |
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
|