Silkepilke
|
Haay, Ik heb een probleempje. Ik heb altijd al een wit velleke gehad, en wordt ook heel moeilijk bruin. Ik verbrand ook snel. Deze zomer, in spanje, ben ik toch mooi bruin geworden. Nu, twee weken verder, ben ik weer helemaal aan het afvellen. 'k smeer mij mss 5 keer per dag in met zwitsal en nivea en vanalles, ma da helpt allemaal niet echt. Weet iemand hier toevallig iets goed voor? alvast bedankt ^^
|
24/07/08 20:33 |
BulletForYou
|
als ge bruin zijt, moet ge zeker alle dagen u velleke insmeren met zwitsal, .. als ge eigelijk aan het vervellen zijt is het al een beetje te laat,
|
24/07/08 20:39 |
Eefietje
|
Scrubben, de enige oplossing om van die vellen af te komen ge zijt niet al uw bruin kwijt zo, ge gaat gewoon een tintje lager (bij mij is dat toch zo als ik eens vervel) en dan van die petroleumzalf smeren, voldoende, na het scrubben...
|
24/07/08 20:42 |
Flames
|
Ge kunt er niks aan doen dat ge wit zijt. Bruin zult ge nooit worden, u huidpigmenten kunt ge nu eenmaal ni verandere
|
24/07/08 20:52 |
Amnesys
|
scrubben is het enige wat helpt.. en nee je raakt er je bruine velletje niet mee kwijt!
|
24/07/08 20:55 |
Followmehome
|
mijn zus is ook aant vervellen en ik niet of nog niet! ik HAAT het woord scrubben waarom gebruikt iedereen dat toch fucking trend.
|
24/07/08 20:56 |
Silkepilke
|
joa, scrubben heb ik ook al gedaan, en nu heb ik allemaal witte plekken op mijn buik, benen, en rug :' ) veel zal er ni aan te doen zijn zeker..
|
24/07/08 20:57 |
Amnesys
|
Scrubben is bij mij geen trend hoor FMH.. Voor mensen met Keratosis Pilaris (zo van die bultjes op je bovenarmen en soms ook op benen of andere plaatsen) is scrubben echt iets goeds.. Bij mij allesinds toch.. En het werkt ook goed voor mensen die af en toe last hebben van ingegroeide haartjes.. Maar je krijgt er echt een babyzacht huidje van.. En vervellen is gewoon puur de dode huidcellen die verbranden.. Scrub je, heb je geen last van dode huidcellen en vervel je ook niet..
|
24/07/08 21:14 |
ForYourMalice
|
ik had da vorig jaar ook keiblij dak even bruin was na paar weken vervellen als de pest
|
24/07/08 21:42 |
catonthewall
|
en welk woord moet ge dan gebruiken voor de activiteit 'scrubben'?
|
24/07/08 22:35 |
Peach
|
da komt omda gij op een korte periode bruin zijt geworden, moest ge nu elke dag zonne voor 2 maande dan vervelt uw huid ni, ik heb daar nix last van omdak elke dag in de zon lig voor de laatste 3 maand. ge kunt daar nix tege doen ze want elke maand vernieuwt uw huid zich. juiste woord voor scrubben is peelen ,scrub of peeling
|
24/07/08 23:08 |
FlyyChanell
|
Ik vind peeling sowieso beter klinken, en ik moet Peach gelijk geven, je kan beter regelmatig in de zon komen een lange periode lang, dan een korte periode maar echt constant in de zon zijn. Mijn groottante die komt al heel haar leven gematigd in de zon, en die was vroeger ook 'wit' en nu is die eeuwig bruin, winter en zomer. En neen geen zonnebank bruin, of lelijk bruin, en voor haar 60 jaar ( miss iets ouder) ziet ze er nog zeker 50 uit .
|
25/07/08 06:50 |
Peach
|
jep mijn oma doe da ook en die ziet er zeker niet ouder uit om dat die een bruine vel heeft ga gewoon elke week naar de zonnebank 1ne keer dan ziede ni wit ma ook ni vakantiebruin
|
25/07/08 06:53 |
flyingwings
|
U erbij neerleggen dat mooi bruin blijven nooit zal lukken ^^ ik heb hetzelfde probleem ^^
|
25/07/08 09:48 |
Evelyneex
|
Wees blij dat ge vervelt , ik ben verbrand tot in de 2e ° door in de schaduw te zitten , & nu veronderstelle ze dat'k een zonneallergie heb
|
25/07/08 10:11 |
amaranthax
|
das leuk om af te trekke en dan te bewaren in een potje ! niet dat'k da ooit gedaan heb
|
25/07/08 11:24 |
Carolily
|
das dus nog nooit bij mij gebeurt,thankgod.
|
25/07/08 11:29 |
Williams
|
ik wordt altijd sexy rood
|
25/07/08 13:07 |
Phil
|
ik word
|
25/07/08 14:32 |