iMPaCT
|
Als het enkel om het afslanken gaat, dan hebt ge toch wel de verkeerde motivatie IMO.
|
25/07/08 16:15 |
ForYourMalice
|
minder bokes me choco schransen
|
25/07/08 16:16 |
MenPreferBlondes
|
"lopen op stenen is slecht voor uw knieën"
obviously wilt ge veel krijgen met weinig moeite. dan zal er geen 500 gram afgaan, weet ge. Er bestaat ook zo iets als een juiste loopschoen met schokkussentjes (en neen dat is niet duur, al mijn lotto's hebben er nog geen 50 gekost)
en lopen in het park, het bos, het oerwoud, de fucking amazone, ergens in uw buurt zal er wel iet of wat groen te bespeuren zijn, of een kiezelweg, paadjes, ... Er zal altijd wel een nadeel zijn aan eender welke sport.
|
25/07/08 17:56 |
feline
|
muurzitten
|
25/07/08 18:22 |
bokemetchoco
|
menpreferblondes: ik snap niet waar gij uit opmaakt dat ik er ni veel voor overheb :'' ) ik zeg gewoon da lopen op stenen slecht is voor uw knieeën. héel slecht zelfs. En aangezien ik volleybal en aanvaller ben moet ik constant springen en doen en dan gaan mijn knieeën dubbel zo snel kapot. dus als het efkes euh... kan, wil ik mijn knieeën sparen en ni moeten stoppen met volleybal uit noodzaak owv mijn knieeën
|
26/07/08 13:43 |
MenPreferBlondes
|
allez ja ok dan, ge ziet maar enne wij hebbe geen ruzie, das gewoon een meningsverschil
|
26/07/08 16:15 |
bitethecurb
|
@bokemetchoco;
als lopen op stenen ZO slecht zou zijn voor uw knieën, waarom worden marathons en triathlons en al deze loopdisciplines dan nergens anders gehouden? en waarom zitten er dan nog tussen die op hun 40ste zo'n wedstrijd kunnen uitlopen? het kan natuurlijk schadelijk zijn, mits het dragen van het foute schoeisel, maar schaf u goede schoenen aan en er mogen zich weinig problemen voor doen. want anders kunt ge ook een scheenbeenvlies ontsteking oplopen.. en wie weet zelfs last van uwe rug enzo krijgen..
en van uwe volleybal weer hetzelfde; als het slecht is voor uw knieën. dan denk ik eerder dat de ondergrond van de sporthal waarin ge traint van zeer slechte kwaliteit is want de laatste tijden maken ze de sporthal zo dat het een zeer aangenaam gevoel moet geven voor de knie..
|
26/07/08 16:24 |
Gerellige
|
Touwtje springen >> Zwemmen >> Lopen >> ... >>Spinning>> ... >> Fietsen.
(als ge toch wil fietsen , neem fiets met versnellingen en zet ze zo licht mogelijk (zonder jezelf belachelijk te maken) en probeer toch stevig door te fietsen. (ps een fiets is gemaakt om met zo weinig mogelijk inspanning zo ver mogelijk te geraken dus...)
van die oefenigne speelt ge dus uw vet kwijt en gaat uw BF% naar beneden. dwz dat uw spieren zichtbaarder worden. en dus kunt ge die gaan trainen om uw poep vorm te geven. En daarvoor kunt ge naar mijn beschijden mening beter eens naar een fitness centrum gaan um heel uw lichaam te sculpten.
nog een oplossing die nogal bij modellen gebruikt word om vet te verliezen ... zie avatar
|
27/07/08 23:17 |
tatianax
|
Infraligne! Daar krijgt ge een aangepast programma op basis van waar dat ge wilt ( en volgens de standaardnormen kunt) afvallen, in cm's .
|
05/08/08 22:40 |
MickeyBulgaria
|
cardio voor vetverbranding (lopen,fietsen,zwemmen..)
Lichte krachttraining voor vrouwen om ze te verstrakken een beetje te vormen
|
22/08/08 08:33 |
bokemetchoco
|
@ bitethecurb: ik heb geen sportkot gedaan of geneeskunde gestudeerd ( wat mijn vader wel gedaan heeft ) en hij zegt hetzelfde wat ik zeg
Een neef van mij volleybalde lang en op de duur op topniveau, moest stoppen uit noodzaak met zijn knieeën.
Mijn broer volleybalde lang ( maar niet op topniveau ) , moet stoppen uit noodzaak met zijn knieeën.
Mijn ouders speelden beiden volleybal vroeger en hebben nu beiden last van hun knieeën.
En trust me, da heeft niks te maken met de ondergrond van een sporthal :'' ) Al trainde op matrassen, da gaat er niks aan veranderen...
Hoe ge uw kniespieren kunt versterken, da is bvb door te dingesen, zo'n stepmachine. Maar da's ook ni iets waar ik elke dag tijd voor heb.
@ menpreferblondes, ik weet het ze no hard feelings!
|
27/08/08 17:22 |
Wakkie
|
@ bitethecurb
omdat da gewoon nie gaat bij nen triathlon?
Bij ne marathon zou het ma schraal zijn om de mensen 100 toerkes op de piste te doen lope eh... dan loopt iedereen door elkaar en da slaat nergens meer op
een beke nadenken zelf mag wel
|
27/08/08 21:17 |
bokemetchoco
|
hah, dees boke met choco ligt strijk
|
29/08/08 14:02 |
mattike
|
van volleybal ga gewoon alles kapot jonge daar kannek van meespreke
|
03/09/08 22:17 |
justxhelena
|
elke sport is gewoon slecht voor de knieën bijna, behalve zwemmen ofzo.
(en ohja, schaken & schieten enzo)
en om te antwoorden op de topic, ik denk gewoonweg veel bewegen, (lopen, touwtjespringen, trappen lopen etc.)
|
08/10/08 19:25 |
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
|