DUDEDONTEATME
|
ik heb besloten zoveel mogenlijk per dag van Dendermonde naar Kastel te fietsen voor mijn onderbenen wa slanker te maken, alsge strakke panty's draagt, ma dan echr veel gaan ze ook wa slanker worden.
|
24/07/08 22:45 |
CrazyCarmpje
|
seks en maturberen... volgens een vriendin span je daardoor je bilspieren op
|
24/07/08 23:02 |
bokemetchoco
|
@ MenPreferBlondes: da van da fietsen sloeg nergens op Ge zit ni stil op u gat he, u gatspieren werken doorda uw benen op en neer gaan door da trappen op die pedalen
|
25/07/08 01:03 |
lastpak
|
er is geen manier om "plaatselijk" vet weg te krijgen ...behalve liposuctie... XD
gewoon cardio doen, int algemeen verbrandt ge dan wa vet en zal da ook verdwijnen bij u billen.
en voor mooi billen, kunde squatz doen, halter met gewicht op u schouders en dan bukken en trug omhoog,moete maar is opzoeken..
dan krijgde billekes gelijk dees :
squat girl!
|
25/07/08 02:00 |
MenPreferBlondes
|
bokemetchoco: vergelijk fietsen dan eens met zuiver lopen/joggen. lopen is veel effectiever omdat uw billen dan op en neer bewegen, trillen, schokken te verduren krijgen. net als uw dijen btw, leg daar uw hand maar eens op terwijl ge loopt, ge voelt het dan wel.
met fietsen zet je de spieren in uw bovenbenen in werking, maar er is weinig tot geen trilling, geen schokken. ge zult dan eerder spiermassa ontwikkelen dan zuiver afvallen, en daar ging het toch om, niet?
tenzij ge echt rechtopstaand fietst, waarbij je dus meer kracht zet vanuit je billen, zul je daar weinig resultaat mee boeken, of toch aanzienlijk minder.
kortom: bij fietsen train je een bepaalde groep spieren, terwijl je bij bv. lopen/zwemmen meer spiergroepen gebruikt. (lees, zeker bij zwemmen, allemaal)
|
25/07/08 08:10 |
Faith
|
dan krijgde billekes gelijk dees : squat girl!
Ik vind dat toch maar niets hoor, iew
|
25/07/08 08:38 |
dioxyde
|
Trappen lopen!
|
25/07/08 09:54 |
Wakkie
|
ge gaat voor alles moete moeite doen...
of het ga gewoon nie weg, zoals een vriendin van mij die vrij dikke - maar stevige - bovenbeentjes heeft. Niks me vet te maken, en die ga ze ook nie slank krijgen, da is gewoon zo.
|
25/07/08 11:02 |
whiteNightmare
|
squat girl?
en wat moeten we precies kraken?
|
25/07/08 11:49 |
VinylOverdose
|
die oefening van wordwildepropaganda werkt alleszins ! maar is ook heel vermoeiend
natuurlijk moet je tegelijk ook wel letten op uw eten anders werkt het niet.
|
25/07/08 12:01 |
HeadOrTail
|
trappen lopen werkt heel goed, maar eigelijk gewoon het simpelste is:
als ge ergens zit te wachten, gewoon u bilspieren opspannen, en terug ontspannen.
(pak 4 sec opspannen en 1 sec ontspannen)
ge doet da gewoon heel de tijd, meestal valt da niet echt op.
of als ge staat te wachten , op u tippen gaan staan, kont opspannen en terug gewoon gaan staan->kont en benen
ja da ziet er raar uit, maar doe da bevoorbeeld thuis ofzo?
|
25/07/08 12:19 |
Wakkie
|
kdoe da ook wel vaak al dan nie onbewust
|
25/07/08 13:25 |
bokemetchoco
|
menpreferblondes: ik heb nooit gezegd dat fietsen even effectief is als lopen maar lopen op stenen is zeer slecht voor uw knieën, lopen op gras dan maar!
|
25/07/08 13:26 |
Wakkie
|
en fietsen is nog is goe voor uw knieen ook!
als ge losjes peddelt tenminste, zware versnelling trappen is enkel uw knieen kapotjes maken
|
25/07/08 14:55 |
Elfi
|
Ik ben zonet 10 dagen gaan surfen en ik merk dat mijn benen steviger zijn ^^
Heb wel al eens gelezen dat veel tegen de golven in lopen (wat ik dus veel heb gedaan) zorgt dat je benen verslanken en minder cellulitis hebben
|
25/07/08 15:22 |
Hilite
|
powerplate :' )
|
25/07/08 15:48 |
InsideTheBubble
|
zoek het op op google, je hebt allerlei trainingen daarvoor;
vb op je handen en knieën zitten, en elk been om de beurt naar achter werpen, van die dingen, er zijn ook enkele pilates oefeningen voor.
|
25/07/08 15:54 |
Wakkie
|
ma da ga ze er echt ni voor over hebben hoor
|
25/07/08 16:08 |
|