bokemetchoco
|
Heeft er alstublieft iemand een idee wat de beste manier is om je billen efficiënt te trainen en te laten verslanken?
|
24/07/08 20:27 |
Cosmia
|
stoppen met eten?
|
24/07/08 20:31 |
forgottenfootprints
|
Bedoel je dan je bovenbenen? (zoja ik ben danook benieuwd) of je poep zelf?
|
24/07/08 20:32 |
nathaliehh
|
ik zou gaan voor het gat, dan kan ik deze tips ook gebruike
|
24/07/08 20:35 |
whiteNightmare
|
ik weet alleen dat fietsen uw onderbenen serieus doet verstruisen omdat ge meer spiermassa kweekt.
|
24/07/08 20:37 |
bokemetchoco
|
@ forgottenfootprints: ik bedoel vooral bovenbenen ja en de kont ook wel een beetje @ whitenightmare: dat hangt ervanaf hé, als ge langeafstand fietst ( = meer dan 30 km per dag ) dan gaat ge slankere onderbenen krijgen
|
24/07/08 20:39 |
bokemetchoco
|
Ik denk idd zelf ook wel steppen en fietsen, maar daar heb ik nooit zin in
|
24/07/08 20:42 |
BrokenxDreamsx
|
Ik heb hier ergens een boek liggen met allemaal van die oefeningen.. Als ik tijd heb, zal ik eens zoeken en laat ik het u weten
|
24/07/08 20:44 |
Gerellige
|
wel gelukkig voor u lees ik sexboekskes. en het meiske met de meest sexy poep van belgie , bokst 2x per week. en nog enkele dingen. nuja mss ff verbeteren. wel gelukkig voor u bekijk ik sexboekses. moest ik ze lezen had ik het nog geweten wat die andere dingen waren
|
24/07/08 20:45 |
Faith
|
Naar t schijnt is zwemmen wel goed, maja, eer dat effectief werkt moet je denk ik elke dag toch keiveel baantjes doen vrees ik
|
24/07/08 21:12 |
MangoW
|
minder bokes eten, want brood zakt naar je gat! Tenzij je voor meergranenbrood gaat.. @elisabeth: spinning is zot vermoeiend!als de dame al geen zin heeft om te fietsen, vrees ik da spinning niets voor haar zal zijn.. Maar je krijgt er natuurlijk een strakken poep van
|
24/07/08 21:29 |
Cheesy
|
bbb oefeningen gaan doen in sportcentra?! (zijn speciale groepssessies)
|
24/07/08 21:35 |
LadyOfFlowers
|
ik heb vroeger speciale oefeningen gedaan om daar centimeters te verliezen. maar da hielp niet. Was wel centimeters aan mijn buik & armen kwijt maar niet aan mijn benen ... maar anders: Infraligne of Bodystyling. Ik heb het beiden gedaan. mss helpt het voor jou wel.
|
24/07/08 21:40 |
MenPreferBlondes
|
cardio, alles waarvan ge serieus zweet en een inspanning levert, en waarbij ge beweegt. duh. lees: lopen (nee geen 2x in de week, minstens 4x per week een half uur), spinning, zwemmen, ... fietsen, neen, want dan "zit" ge op uw gat, en ge zult eerder spiermassa kweken op uw dijen dan afvallen. + vreet u dan ook niet te pletter en let wat op je eten. en moeite moet ge ALTIJD doen, en een patroon aanleggen (dus niet "eens" gaan lopen, en een paar dagen later een kwartier, en dan een week later" ) en dat van die vrouw die bokst. ik kickboks al een lange tijd, maar dat is ook meer spieren kweken, lees op uw schouders, bovenrug, armen, je benen bewegen niet echt he. ge moet bewegen.
|
24/07/08 21:48 |
|