|
| |
DooM
|
helemaal mee eens ViruX, het belangrijkste verschil is dan dat ik 1GB aan RAM heb, maar ik heb ook al die bogus uit staan, scheelt toch nog in snelheid
|
16/03/05 23:03
|
CrachOverdrive
|
bij mij staat alles aan van XP pro, en linux(2de bestuuring) op 1.5Gb ddr 400MHz
en ik ondervind niks van traagheid, juist opstarten, maar da komt door die dualboot.
maar ik weet ni niet of dat komt omdak ne desk hem ivp ne lap
|
17/03/05 19:41
|
polthemol
|
Het vreet geheugen die hele xpcandylook en al die effecten. Bij linux moet je ook kijken naar hoe groot je kernel is ivm snepheid systeem, welke desktop je draait, wederom hoeveel van die candydingen je erbij hebt, enz.
Hoe minder je hebt draaien, hoe meer ram je gaat over houden (dus hoe minder je nodig hebt om je desktop / laptop te laten draaien)
En laptop / desktop maakt meestal ook een royaal verschil door cpu frequency scaling (bij de meeste systemen reageren de cpu's redelijk traag als ze moeten boosten in hun speed)
|
17/03/05 23:30
|
unzip
|
buh kweenie, heb hier oude laptop nog 1ghz met 384 ram, heb enkel paar kleine optiekes in tweakXP afgezet en voor rest StyleXP skin erop (geen resources verbruik) en die bolt over algemeen nog enorm goed...
|
18/03/05 00:29
|
DeadlySinners
|
hmm, wel goeie, zeker zen 1300 € waard..
|
26/03/05 13:14
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| | |