|
| |
unzip
|
qwerty is eigenlijk vooral goed als je veel programmeert...
anyway polthemol ksnap niet dat je end en home niet veel gebruikt, in visual studio ofzo gebruik je zoiets toch constant, of selecteer je en herspring je allemaal met je muis ?
muis is oké maar als je relatief "snel" wil proggen vertraagt het wel vind ik en ist een gewoont om bijna alles via toetsenbord te doen...
|
23/02/05 00:35
|
DooM
|
Iedereen werkt op zijn eigen manier, maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar niet...
|
23/02/05 09:43
|
ViruX
|
ge went idd zeer snel aan qwerty....ingame in cs is da ook qwerty vo te typen...en met nu al gewoon aan cs te denke typ ik hier al verkeerd das echt zo alles cs related...vlam dan denk ik in qwerty...dus buh...da worde wel gwoon....
kheb ne toshiba...home & end ligge helemaal rechts...kvind da daar beter dan op de gewone plaats....
& in visual studio doek alles met men muis
|
23/02/05 10:16
|
DooM
|
Home en end zitte op mijn BenQ onder pijltje links en pijltje rechts, eigenlijk zwaar verrot, maar je went er wel aan...
|
23/02/05 10:41
|
polthemol
|
ik programmeer ten eerste al lang niet meer en ja ik gebruik mijn muis daarvoor ( touchpad in feite ) maar die toetsen zitten standaard gewoon al op een nutteloze positie ( veel te ver van gewone toetsen af, is zelfde als die f-toetsen, gewoon niet handig ).
Maar is ook net hoe je zelf werkt. En qwerty us typt gewoon stukken gemakkelijker Ook voor gewone tekst Alle leestekens zitten fijner, hebt niet voor ieder apart teken 2 handen nodig om het te kunnen typen of wazige toetsen als alt gr
|
23/02/05 11:51
|
unzip
|
@ Doom : daar onder die pijltjes meestal nog met toetsencombinatie "fn" is vies crap vind ik. Anyway iedereen zijn manier ja maar ALLES met uw muis selecteren is écht wel tijdverlies zenne nix handiger dan "shift + end" en terug springe met home
eneuh qwerty voor nederlandse teksten is toch zéker nie alles zenne, probeer maar eens "ë" zo'n dingen snel te zetten... of é è ...
|
23/02/05 15:47
|
polthemol
|
é è ë
easy as hell gewoon " + e qwerty uslayout ^^
Maar fn suckt voor alles -_- Weiger dat kreng te gebruiken, is ook zo weggemoffeld op de meest onmogelijke plaats helft van de tijd heb je de ctrl te graaien en krijg je weer fubar tekst ( nu was het typen van veel tekst al niet mijn grootste hobby om te doen op een laptop, maar dat is een 2de ^^ )
|
23/02/05 16:35
|
DooM
|
@unzip: de "fn" toets is idd vies crap, liever losse toetsen voor de functies waar je hem voor "nodig" hebt, maar ook dat went
|
24/02/05 01:17
|
deugenietje
|
heb ook een dell (latitude D505) marcheert goed
heb ook een memorystick van medion, marcheert ook goed
|
05/03/05 20:10
|
polthemol
|
memorystick is ook moeilijk dat dat goed werkt -_- Denk niet dat het kwalitatief te vergelijken valt met een laptop
|
05/03/05 23:47
|
unzip
|
lol nee nie echt
btw qwerty is en blijft zaligheid als je veel C of C++ ofzo programmeert , al die { } en [ ] staan véél gemakkelijk dan ALT GR crap onder azerty...
|
06/03/05 00:17
|
polthemol
|
duhuh Maar qwerty is gewoon "frans" ook goed genoeg op te typen en Nederlands (alhoewel ik doordat mijn laptop azerty is ondertussen ook blind kan typen op azerty )
|
06/03/05 22:20
|
spianoman
|
vééél te duur voor zoiets absoluut onbetrouwbaar
|
06/03/05 23:49
|
DooM
|
Ok, dat komt dus even helemaal uit het niets het spianoman, ervaring ermee?
|
08/03/05 09:17
|
CrachOverdrive
|
voor 1100€ heb je ongeveer de zelfde, juist allen 256 DDR, koopt a e latteke bij, in de meeste pc-winkels verkopen ze er speciaal voor laptop en zetten ze et erin, dan komde aan 1150, toch al iets goedkoper, + de goeie/betere service
|
14/03/05 18:16
|
deugenietje
|
@pol the mol nee tuurlijk nie
|
14/03/05 20:17
|
polthemol
|
crachoverdrive ik ben geen fan van medion laptops, maar op het gebied van service is medion NIET te overtreffen ! Breng binnen en 3 uur later kun je laptop gaan halen met nieuw mobo erin, denk niet dat je veel winkels gaat vinden waar ze dat overtreffen. ( als voetnoot )
256 mb ram is mee toe te komen, mits mensen zich aanleren onzinnige services uit te zetten als ze niet nodig zijn, en al die fancy menuopties van windows xp uit te gooien Of pleur er linux op met xfce als desktop ( 40 mb ram voor een hele desktop aan het draaien te houden, now that's horny)
|
15/03/05 16:01
|
unzip
|
mja tzijn geen slechte laptops alleen vind ik ze soms iets te "plastiekerig" en super goedkoop is em ook nie echt hé...
|
15/03/05 17:19
|
ViruX
|
ik zit hier met 256mb ram & men pcke loopt lak ne trein (bij wijze van spreken & voor zover het mogelijk is natuurlijk).....xp theme staat volledig af, oude interface dus...geen icoontjes op desktop & blabla nog van die nest....pc moet er vo mij nie shik uitzien, die moe goe werke!! ^^
|
16/03/05 11:30
|
| | |